I believe everyone comes to this World for a reason. Every person has a story and everyone has a mission. We all are different. I know, I came here for a reason too - to search, to learn, to care, to create, to love... and to share all of my treasures and experience with the others. I am a dreamer, I am a perfectionist, I am a woman. But before all those things - I am unique!

Специалист по всичко

Гледали ли сте "Баш майстора"? За по-младите ще кажа, че това е т.н. "комунистически модел" на Бай Ганьо, адаптиран в градска среда, компетентен във всички области.
Е, аз не претендирам да нося обувките на Баш Майстора, но сигурно отстрани изглежда така.

Нека уточним:

1. Да нося 2 дини под 1 мишница е ужасно присъщо за зодията ми. Все пак съм си типична риба (03 Март);

2. Пак от зодията идва и креативността, творческият подход и широкият замах, с които работя;

 3. Тук вече не съм съвсем сигурна откъде, но принципно, когато се захвана с нещо, влагам много емоции, страст и енергия, за да стане перфектно, оригинално, запомнящо се (общо взето съм като художник, който рисува - до като не се получи шедьовър, рядко се отказвам) - това също го отдавам на творческото начало на рибите :-);

4. Ината и проклетията ми, както и взискателността ми май са ми генно заложени, но те определено помагат да изрина всичко по пътя си, докато не постигна целта си (слава на Бога, възпитана съм в добродетели, така че рина основно напред и за хубаво);

5. И изпадайки съвсем в откровение, държа да подчертая, че съм родена с много таланти, които по един или друг начин съм се стремила да развия. Скромността не е един от тях!!! Положила съм кански усилия, без никакви шуро-баджанашки изяви, запретнала съм ръкави и неуморно се трудя, за да съм това, което съм - консултант, обучител, автор на проекти и т.н. и т.н.
Съвсем не ми е било лесно, но с Неволята сме първи дружки. Мързелът ми е роднина, но сме скарани отдавна с него. Та тя - Неволята ме е научила на всичко това, което не ми е било заложено по рождение - да правя презентации, сайтове, блогове, да пиша статии, дипломни работи, а от скоро и да организирам процедури по ЗОП.
Занимавала съм се с почти всичко, с изключение на стомано-леярна дейност и взривни работи.
От 8ми клас се трудя активно и съм почнала от миячка на чаши, та до това, което съм сега

Така че, уважавайте труда и знанията на ближните си. Не подценявайте тяхната собствена стойност. И моля ви - заплащайте времето, усилията и трудът им както подобава по точно 2 причини, които са във ваша полза:
1. Така можете да очаквате продукт еквивалентен по качество и съдържание на заплащането;
2. Така можете да потърсите сметка и отговорност за пропуснати ползи и нанесени вреди (нещо като гаранция);

Мислете като европейци!!!


Специалист по всичко:
Десислава Тенева